Jag är oproportionerlig

                                            Datum: 2010-05-06 Tid: 21:57:37 Kategori: Blandat
Åh jag är så sur på mig själv! Jag har märkt att jag har ganska höga krav på mig själv vad gäller vissa saker, även om jag inte vill tro det. Skulle jag få VG på religionsprovet jag gjorde idag skulle det betyda ett MVG i slutbetyg, dock är jag bergsäker på att jag sumpade det. Provet gick inte bra alls, jag var inte alls väl förberedd och jag är arg som fan på mig själv just nu. Varför klanta till det näst sista provet under min gymnasietid?

Nåväl, jag försöker fokusera på annat nu haha, även om det är svårt. Lillen i magen rör sig ständigt och ibland trycks en fot eller hand ut och bildar värsta bucklan, så underbart! Samtidigt som det är så läskigt.. Magen har också stundtals börjat göra riktigt ont och genast tror jag att förlossningen är på G. Haha men antagligen är det bara toaletten som behövs för att få bort smärtan, det brukar hjälpa i alla fall. ;)

Har kommit på att jag ska njuta av den här sista tiden nu innan bebisen kommer, även om jag självklart längtar som en galning tills han/hon kommer ut! Dit jag vill komma i alla fall är att tiden går så sjukt fort, jag hinner knappt med. Jag läser en del bloggar som handlar om mammor och deras små bebisar, och det är ju otroligt hur snabbt deras små barn växer. Helt plötsligt är de 1 månad gamla, sedan 3, 4, 5 osv. Jag antar att tiden kommer att gå lika fort med mitt och Johans lilla barn, så därför ska jag nu se till att njuta ordentligt! Ta varje dag som den kommer OCH FRAMFÖR ALLT INTE TÄNKA PÅ NÅGRA HEMSKA PROV!! xD

Vitsippa//Nikon D200


Som några sista ord här i afton måste jag tillägga det som rubriken berättar: jag är oproportionerlig! Jag är som en vattenballong har jag kommit på, som är fylld med vatten haha. Trycker man på en punkt så händer det något med någon annan del. Jag duschade alldeles nyss och mina vader var inte lika varandra över huvudtaget. De kunde ha tillhört 2 helt olika kroppar faktiskt. Den ena var tjock nertill och tunnare upptill, medan den andra vaden var helt tvärtom! Läskigt är det! Det ska bli så himla SKÖNT att slippa allt vatten sen, det är nästan det som jag längtar mest till. Kanske inte, men ni fattar! ;) Haha, det var lite inside om mina vader det, mycket nöje förstår jag! Nu rör sig lillen inne i magen så nu ska jag göra lite te och titta på tv! Puss & kram

4 kommentarer                                                                                                                    
  Sara - alicias & manfreds mamma

Ja jag förstår, tiden går verkligen sakta den sista tiden då man är gravid. Sedan när bebisen kommit kommer tiden bara att springa, det vill jag lova! :)

2010-05-07 l 06:50:11
Blogg/hemsida: http://saralovdahl.blogg.se/
  emma - mamma till dwayne

tack så mycket :D såg att du snart har BF ju! hur känns de?

2010-05-07 l 09:14:17
Blogg/hemsida: http://eemmaaaaa.blogg.se/
  Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Nej men vad roligt med samma BF :D

Ja, verkligen. Ska bli kul att se vems bebis som tittar ut först :)

Nja, min graviditet har väl inte varit den bästa. Men inte den värsta heller :)



hur har din varit?

Ha det så jätte bra!

Kraam!

2010-05-07 l 11:03:48
Blogg/hemsida: http://itssaraslife.blogg.se/
  Sophie mamma till Nellie

Vilka underbara bilder :)

Vilket program använder du?

Tänkte på bilden med hjärtanen i bakgrunden, så fint!

2010-05-07 l 12:46:38
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: