Skrattretande

                                            Datum: 2010-05-07 Tid: 15:12:41 Kategori: Sjukt/roligt
Vad fult egentligen. Inte varje dag, men ibland så läser jag Kissies blogg för att se vad hon har att säga. Jag vet inte om ni håller med, men enligt mig så lyser det verkligen igenom att hon bara driver med allt hon skriver. TROTS det väldigt överdrivna sättet så lyckas hon om och om igen få människor att bli så jäkla arga och sura. Alldeles nyss gjorde jag det som är förbjudet: jag läste igenom lite kommentarer till ett av hennes inlägg. Det är sjukt kul att se hur hon kan få så många att skriva så elaka saker. Folk (anonyma mestadels...vad annars??) påpekar hur ful/äcklig/dum/korkad hon är hela tiden, vilket endast bidrar till att hon tjänar ännu mer pengar.

Dit jag vill komma med det här inlägget är bara: hur orkar man bry sig? Jag orkar i alla fall inte ta mig tid till att skriva massa elaka kommentarer som jag ändå inte tjänar nåt på. Haha, fast jag orkar skriva ett helt inlägg om saken?? Vad korkad jag är! :D
3 kommentarer                                                                                                                    
  johanna

sv: ja, det är verkligen värt att kosta på sig en bra foundation och en pensel till det :)



hoppas du får en riktigt skön helg :)

2010-05-07 l 15:53:27
Blogg/hemsida: http://johannatillenius.blogg.se/
  emma - mamma till dwayne

sv: va mysigt :D är du nervös inför förlossningen? tro mig de kommer gå snabbt, men det är bara skönt. jag ville bara ha bort magen där mot slutet hehe .. allt bra annars? kram

2010-05-07 l 15:57:58
Blogg/hemsida: http://eemmaaaaa.blogg.se/
  Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Hehe ja, då är det jobbigast, när man är så mest kissnödig Haha



Men gud va roligt. Så ni kunde hålla er vid Ultraljudet? eller bor ni o sådan kommun att man inte får veta könet?



Hur ser din helg ut?

Kram!

2010-05-07 l 17:15:20
Blogg/hemsida: http://itssaraslife.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: