Solig måndag och bara 12 dagar kvar

                                            Datum: 2010-05-10 Tid: 10:09:12 Kategori: Blandat
God förmiddag på er ;}

Är hemma idag och har insett att jag bara har 2 skoldagar kvar av min gymnasietid! Känns lite konstigt, men samtidigt känner jag mig ju inte färdig med det eftersom jag kommer att läsa in ämnen senare. Så, skolan är inte slut för mig ännu! ;p På onsdag ska jag dit för att visa upp min näthandel och få reda på min samhällsuppsats, och på fredag ska jag dit och skriva prov. Uuuh..

Happ, jag sitter just nu nere vid datorn och har klämt i mig en riktigt stor frukost. Först mannagrynsgröt med äppelmos, sedan en leverpastejsmacka med ett glas apelsinjuice och till sist ett kokt ägg med kaviar. Känns som om jag har ätit upp allt vi har, men ändå är jag inte mätt ännu!

Bebisen i magen har nog börjat tröttna på att ligga trångt. Han/hon är igång hela tiden och vänder och vrider på sig, sparkar och har sig. Min mage står åt alla möjliga håll men det är bara mysigt. Det har faktiskt aldrig gjort ont när bebisen har rört sig! :} Det ska det väl inte göra heller antar jag... Igårkväll var det en pina att lägga sig. Jag gillar inte att sova på rygg, och eftersom min favoritställning (på mage) inte fungerar för tillfället så vill jag ligga på sidan. Tyvärr går inte detta eftersom halsbrännan då sätter igång som adlrig förr. Jag har börjat jämföra halsbrännan med värkar, som kommer titt som tätt och håller i sig ett visst antal minuter. Haha. Försöker att andas mig igenom dem och det fungerar skapligt. Får nog trots detta ställa in en hink tills ikväll eftersom jag hela tiden får känslan av att jag kommer spy. När halsbrännan är som värst så fylls munnen med vätska och det bränner i hela kroppen. En underbar känsla ifall man är ute efter att plåga sig själv. Dock är jag inte det...SÅ JAG HATAR DET!!

Haha, en söt bild på Nelly där hon ser lite... osäker (?) ut. Munnen ♥

6 kommentarer                                                                                                                    
  Sophie mamma till Nellie

Ja ibland kan det bli lite surt.

Usch nej, vi har kallt, grått och regnigt väder här :(

Har haft det ett bra tag nu, så nu tycker jag verkligen det kan vända.

Ni har BF samma dag som min pojkvän (Nellies pappa) fyller år. Så då hoppas jag på sol :)

2010-05-10 l 10:24:11
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
  Sophie mamma till Nellie

Haha ja precis. Det vore ju bättre att itne fylla på samma dag :P

2010-05-10 l 10:35:13
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
  Sophie mamma till Nellie

Haha vad kul med fler bebbar på samma gång :D får hoppas att de föds med lite mellanrum iaf :D

2010-05-10 l 10:42:45
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
  Sophie mamma till Nellie

Jag förstår det! :) Jag ville att hon skulle komma tidigare jag med. Det var inte så kul att vara gravid mot slutet direkt haha.

Nellie kom på BF+4. De längsta dagarna i mitt liv haha :)

2010-05-10 l 10:56:24
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
  Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Ja, Nu är vi riktigt nära :D Skööönt!



Så händig du är då :)

Det är roligt att skruva ihop och sätta upp allting. Jag gjorde det för länge sen. Jag kunde tyvärr inte hålla mig :D haha



Ja, men håller fullständigt med dig. Förstår inte hur endel tänker. Det är hur hemskt som helst. Men som sagt, det är ju just därför dom satt den regeln i vissa kommuner. Kan ju vara bra på ett sätt tycker jag :)



Kram

2010-05-10 l 10:59:34
Blogg/hemsida: http://itssaraslife.blogg.se/
  jenny elander

hej. ja läste lite på din blogg. Du mår som ja gjorde i slutet me min minsta dotter hi fast i år blir hon nio. Men dom säger de att har man mycket hälsbränna så har dom mycket hår. Du de hade min dotter hi så de kanske ditt lilla barn har me. Om de nu stämmer in de vet ja inte.Lycka till nu =)

2010-05-11 l 15:58:15
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: