Fika på morsdag

                                            Datum: 2010-05-31 Tid: 11:30:16 Kategori: Vardagslyx

Det här inlägget skrevs igår. Kunde dock inte avsluta det eftersom Julis var så hungrig hela kvällen. Den hungern resulterade dock i över 7 timmars sömn för min del i natt. Älskade lilla tjej!♥

 


 

 

Igår bakade jag och Johan cheesecake och den var otroligt god måste jag säga! Julias farfar och hans fru var här idag och även min farmor. Min faster var också förbi en kort stund. Fick fina saker av allihop, framför allt kläder. Rosa självklart! ;)

 

Just nu går Johan omkring med Julia för hon var lite skrikig. Vet inte vad det berodde på, tror att hon ville vara nära bara. Lillan badade nyss också, skönt för henne. Vi har 2 dagar i veckan då hon badar, söndagar och onsdagar är tänkt. Vill inte bada henne för ofta eftersom hennes hud är känslig och vi inte vill torka ut den. :)

 

Mamma lagar kyckling nu, smarrigt!
Vet inte riktigt vad jag kan skriva mer... jag borde göra mina inlämningar.. men jag bjuder på en Juliabild istället:

 

 

2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie longlegs

haha älskar hennes min! SÅ fruktansvärt söt :)



jag måååååååååste få komma å säga hej till er snart! längesen jag träffade dig nu!

2010-05-31 l 18:06:55
  Cajsa

ÅH vad gott det ser ut :D :D

2010-05-31 l 19:06:35
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: