R.I.P Ella 15/3 -02 - 19/4 -09

                                            Datum: 2009-04-19 Tid: 18:55:24 Kategori: Husdjur
Idag alltså. Den 19 april år 2009. Hon blev 7 år, 1 månad och 4 dagar.
Det var nästan som om det var förutbestämt, att Moa skulle dö vid 4 års ålder, och att Ella skulle lämna oss vid sina 7 år. De är och var specialla små kaniner.

Jag har i alla fall bara bra minnen med fina lilla Ella.

Jag har tagit så himla många söta bilder på Ella, det är jag glad över att jag gjorde.
En sån himla fin och duktig kanin som aldrig var till besvär. Hon fanns där jämt, hon sprang runt på gräsmattan men brukade alltid lägga sig och vila i skuggan.
Men som jag sa till henne:
Jag har allid älskat dig och jag kommer alltid att älska dig.

Det gör ont att du inte finns här längre, men jag är glad för din skull. Allting gick så fort i slutet och jag tror och hoppas att du inte led. Du åt som vanligt, bara det att du inte orkade skutta lika fort och mycket längre.
Nelly sprang fram och busade med dig och du försökte vara snäll tillbaka, eller - du var snäll tillbaka. Men när hon började nafsas och hoppa på dig så sa du till, det är bra!

Nu har du i alla fall en fin begravningsplats intill din syster. Jag vet att du har det bra nu, och vi kommer snart att ses igen.
Jag älskar dig <3
4 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie,

Det var SÅ fint skrivet Melinda, jättefint! :) beklagar :( vet hur det känns att förlora sitt djur, det gör hemskt ont!

2009-04-19 l 22:34:45
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
  Cajsa

så fin liten underbaring:( <3

2009-04-20 l 08:38:27
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Gelika

nej vad sorgligt :'( .

2009-04-21 l 20:30:36
Blogg/hemsida: http://gelikaa.blogg.se/
  Beatrice ♥

Vad sorgligt. :´( Men så fint skrivet!

Förstår att du saknar henne.

Jag hade själv två katter som vi lämnade bort nu den 11 april i år. Saknar dem SÅ mycket då jag vet att jag troligtvis aldrig kommer få se dem igen. :/ Buhu!

2010-04-22 l 12:10:17
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: