Nelly hälsar God Jul

                                            Datum: 2009-12-19 Tid: 11:25:13 Kategori: Husdjur

En liten julhälsning från lilla Nelly.

Hon är inte död, utan hon ligger och vilar på kökssoffan, mys!

 

Det här är en typisk förmiddag i mitt liv som kaninägare;

 

Hon är en sådan liten sötiskanin. ♥ Skönt för henne att komma in i värmen och slippa de 13 minusgraderna utanför!

1 kommentarer                                                                                                                    
  ~ Beatrice, en 22-årig mamma & sambo ~

ÅH vad SÖT! :)

2009-12-21 l 12:57:09
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: