Fredagen den 13:de

                                            Datum: 2009-02-13 Tid: 13:27:07 Kategori: Husdjur
Klockan är inte ens halv 2 men ändå har jag gjort en massa saker idag.

Dagen började med att jag, min bror och min mamma åkte ner till "stan" (kan man säga så om lilla Hjo?) och åt frukost på Vete & Råg.
Där fanns en frukostmeny som vi alla tog, bestående av valfri smörgås, ägg, the/kaffe och juice.

Vidare till Hem&Hobby där jag köpte en söt liten burk till Nellys mat. En snabbis in på ICA också innan hemfärd.
Har städat mitt rum, både dammsugit och våttorkat. Nelly var lite rädd för dammsugaren i början men det gick nog bra tror jag. Lever gör hon ju i alla fall.
För övrigt är hon helt galen.
Hon vill verkligen inte sitta i sin "lilla" bur utan hon vill skutta omkring på mitt golv. Dock är det ju rätt halt så det är på mattorna hon håller till.
Vi filmade lite igår, men det är nog inte värt att lägga upp. Lite väl dålig kvalité.



Här har vi den lilla söta skapelsen. :'D

I morses skuttade hon upp i min säng medan jag låg och vilade. Det tråkiga är bara att nu när hon skuttar omkring så vilt så vill hon inte gosa så mycket. Bara skutta och hoppa mellan mattorna. Som en riktig hinderbana.

Ska äta korvstroganoff nu, puss <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  carin

ååh vad hon är sööööt <3 vivvis systser<3

2009-02-14 l 09:36:51
  din älskling <3

fy om inte ja va sjuk skulle ja kunna gosa me er båda ;-)

2009-02-14 l 17:12:53
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: