Green & Pink

                                            Datum: 2009-06-20 Tid: 18:53:50 Kategori: Foton






Det regnade ute för en stund sedan. Ett sånt där regn som knappt känns ni vet, det bara finns där. När jag såg att Nelly satt ute i regnet så kunde ju inte jag vara sämre, tänkte jag. Jag tog med mig min käraste ägodel i hopp om att regnet inte skulle förstöra den. Ovan är ett smakprov på vad som blev till under min lilla vistelse i trädgården. ><
2 kommentarer                                                                                                                    
  Natt!s

mjaoo, vilka fina regndroppar-bilder. Underbara :) <3

2009-06-21 l 23:10:06
Blogg/hemsida: http://naho.blogg.se/
  N*A*T*Z

jättefina bilder!

2009-06-25 l 00:05:03
Blogg/hemsida: http://frankenreiter.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: