Rasta kaninen

                                            Datum: 2009-06-17 Tid: 18:10:24 Kategori: Husdjur








Herregud, är det bara jag som är dum nog att rasta min kanin? : )
Fick för mig att gå upp i skogen med den lilla kaninen förut eftersom jag inte orkade hålla koll på henne i vår lilla trädgård. Jag tror att det var uppskattat.
Jag tror minsann även att vi inte var ensamma där uppe, om ni ser den genomskinliga cirkeln i mitten på den översta bilden (och på den andra också ser jag nu), undrar vad/vem det kan vara. : )

Hon är lite rolig, lilla Nelly. Hon slängde sig på stigen (ni vet sådär sött som bara kaniner kan) och la sig och vilade ett tag. Det skulle hon inte ha gjort! Hennes päls var nämligen full av pissmyror efteråt som jag fick nypa sönder..
Det tråkiga är bara att hon ser ganska död ut på den sista bilden. :O


4 kommentarer                                                                                                                    
  Amanda

Vilken söt o härlig kanin!! :D

2009-06-17 l 18:33:57
  Cajsa

Nelly är söt hon;) det var dock längesen jag träffade henne:O

2009-06-17 l 19:34:55
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Amanda

Sv; Aw, Tack så mycket :D Din var också jättefin :)

2009-06-17 l 19:38:35
Blogg/hemsida: http://ohstlin.blogg.se/
  p u s s y d o l l

Sv; Ja! :) Det är skönt att dom är så små, för då varar dom inte så länge. ^^

2009-06-17 l 19:46:30
Blogg/hemsida: http://pussydoll.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: