Frukt- och grönsakssallad

                                            Datum: 2009-05-06 Tid: 10:08:26 Kategori: Husdjur
God morgen :)

Det regnar ute! Dessutom är det riktigt kallt kände jag när jag öppnade fönstren för att vädra rummet. Dels kände jag mig alldeles varm och febrig, och dels luktade det riktigt mycket kanin.
Dock kände jag att jag ville vara snäll mot min lilla nin, så jag gick ner till köket och gjorde en liten sallad till henne.



  • Knäckebröd
  • Banan
  • Morot
  • Gurka
  • Sallad
Tog ungefär 5 minuter att skära upp allt och lägga i en skål.
Tyvärr är hon inte särskilt förtjust i mat, den lilla damen. Det enda som gick hem egentligen var bananen.
Hon är lite oförskämd faktiskt. Kissade nyss i min säng (för typ, tusende gången..), skvätter spån på rummet osv. Hon verkar hata mig :O
2 kommentarer                                                                                                                    
  stina

söt :)



ja london va grymt..åk dit :)

2009-05-06 l 10:38:16
Blogg/hemsida: http://kittygitty.blogg.se/
  Sofia

så himla söt kanin! :D

2009-05-06 l 14:19:46
Blogg/hemsida: http://chicflia.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: