Hovfjället

                                            Datum: 2009-05-24 Tid: 18:07:13 Kategori: Sjukt/roligt









Minns ni att jag var uppe i Hovfjället i mars?
Jag kom på att jag inte har publicerat några bilder från den dagen, så jag tänkte att jag gör det nu.
Emelie var snäll och skickade några bilder till mig. :)

Ser det inte helt underbart ut?
Vädret var helt och hållet perfekt!
Tänker inte skriva så mycket om själva resan ännu en gång, men om ni vill läsa om den så gå till det inlägget här.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: