Nellys nya bur

                                            Datum: 2010-04-14 Tid: 18:15:48 Kategori: Husdjur

Buren är i 2 våningar och en liten "trappa" ska byggas och sättas så att hon kan ta sig upp och ner. En liten hage finns även med så att hon kan skutta lite extra, dock måste nät skaffas så att vi kan lägga det över kompostnätet. Jag vill ju inte gärna att en katt eller liknande ska dyka ner och skada henne..(för tillfället är hon endast i buren och inte nere på gräset)

 

Hon verkar trivas sådäär... Den luktar väl fortfarande annan kanin så det tar nog ett tag innan hon är helt van. Dock gillar hon att sitta på en liten hylla (som inte syns på bilden) och titta ut genom det runda fönstret. Mys! ♥

 

Buren ska målas i samma gröna färg som huset.

1 kommentarer                                                                                                                    
  Julia

Roligt arbete. Hoppas det går bra! :) Jag har svarat!

2010-04-14 l 23:31:46
Blogg/hemsida: http://julialindberg.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: