Tar det lugnt i solen

                                            Datum: 2010-04-27 Tid: 18:46:13 Kategori: Husdjur

För någon timme sedan satt jag ute i solen med min bebismage och tittade till Nelly som fick vara ute i sin lilla hage. Som ni ser så har den inget tak och därför vågar jag inte lämna henne ensam ifall en katt eller fågel eller något skulle gå för sig att slinka ner och "leka" lite. Haha, på nedersta bilden ser ni hur bra jag kan se mina ben. ;) Tänk er att det är likadant när man duschar, och det hjälper inte om man lutar sig framåt! Det ni! ;P

Nelly är så fantastisk. Ser ni hur hon på översta bilden ligger och solar? Hon är nog väldigt trygg den lilla kaninen, för vart hon än är så lägger hon sig och vilar lite. Haha, och trots att hon har hela hagen att ligga i så ligger hon tryckt mot kanten av "väggen". Känns väl tryggast så kan jag tänka mig. :}
1 kommentarer                                                                                                                    
  Sophie mamma till Nellie

Åh vilken fluffig sötnos! =)



Ja jag älskar Nellies ögon dom är så fina, är nästan lite avis på henne ;) haha.



Gott med glass! Kram

2010-04-27 l 18:58:40
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: