Harmony

                                            Datum: 2010-01-18 Tid: 14:32:30 Kategori: Husdjur

Nelly är tillbaka :}

Hon är lika fantastisk som hon ser ut, även om hon blir lite sur när hon behöver sitta i den lilla buren i garaget hela tiden. Men vem skulle inte bli det? ;O För tillfället så lyssnar jag & Nelly på musik, Björn Rosenström, och jag ska alldeles strax fortsätta läsa företagsekonomi. Jag har prov på torsdag på 3 kapitel, och jag har läst 2 än så länge. Kommer förmodligen läsa dessa 3 kapitel om och om igen ända tills det sitter (eller ja, så att det sitter någorlunda..)

Stannade hemma från skolan idag pga. förkylning och hosta. Usch! Det har suttit i länge nu, hoppas det försvinner. Hur som helst är det ju bättre än vinterkräksjukan vilken jag hoppas att jag slippar undan!

Nu ska jag plugga. Ligger i nu ni vet, när det är sista terminen och allt! ;)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: