Det som började som en mardröm...

                                            Datum: 2010-05-14 Tid: 14:52:59 Kategori: Husdjur

...slutade helt underbart!

(Missan var sjukt sur innan eftersom hon inte fick sova i spjälsängen. Efter en sisådär 10 försök att hoppa i och lägga sig fick hon nog och fräste åt mig när jag bar upp henne. Medan jag höll henne passade hon på att bita lite på klorna, haha så sött! Hur som helst så fick surisen lägga sig i fåtöljen istället, men det ser ju inte så dumt ut det heller?;})

1 kommentarer                                                                                                                    
  Sophie mamma till Nellie

Haha en sån sötnos!!! :)

2010-05-15 l 01:11:08
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: